الوطن الرياضي

[datetoday]

عبد الهادي: فيريرا طلب لاعب بيراميدز بالاسم.. وثنائي الزمالك على رأس الصفقات التبادلية

عبد الهادي: فيريرا طلب لاعب بيراميدز بالاسم.. وثنائي الزمالك على رأس الصفقات التبادلية

أكد الإعلامي مهيب عبد الهادي، أن البرتغالي جوسفالدو فيريرا المدير الفني للزمالك، طلب لاعب نادي بيراميدز بالاسم، وأشار الى أن ثنائي القلعة البيضاء على رأس الصفقات التبادلية بموسم الانتقالات الحالية.

وقال مهيب عبد الهادي في تصريحات تليفزيونية ببرنامج اللعيب عبر قناة (إم بي سي مصر): “الصفقات التبادلية سيكون له دور في حسم عدد من التعاقدات الجديدة للفرق الكبيرة”.

وأضاف: “الزمالك وضع محمود علاء واوباما كروت معه في الصفقات التبادلية، ممكن نشوف ايريك تراوري، وعمر جابر، وعمر كمال من فيوتشر”.

وتابع مهيب: “الزمالك عنده لعيبه يقدر يسوقها ويشوف النواقص اللي عنده، في كمان غير محمود علاء و أوباما، ممكن سيف جعفر، وإسلام جابر، ومروان حمدي”.

وشدد: “مروان حمدي ممكن تشوفه في فيوتشر أو المصري، الزمالك محتاج عمر حابر، وايريك تراوري اللي فيريرا طلبه بالاسم من بيراميدز”.

وأضح: “انت عندك لعيبه وبيراميدز عندها لعيبه كتير، وممكن نصدق الأمور، لان محمود علاء لاعب دولي كبير، واوباما لاعب مميز، ومروان حمدي ممكن يروح فيوتشر او المصري؟ ممكن”.

واختتم عبد الهادي:”كل الأمور هتم بالتوافق بين الأندية لسد الثغرات، انا قولت بحيي فيوتشر على تمسكها بعدم رحيل لاعبيها، لكن لو اللاعب ده مكانه 2لاعبيه جامدين مفيش مشكلة”.

Share on vk
Share on pinterest
Share on reddit
Share on linkedin
Share on telegram
Share on email
Share on whatsapp
Share on twitter
Share on facebook

زوارنا يتصفحون الآن